Mokyklos taryba – aukščiausioji Mokyklos savivaldos institucija, atstovaujanti mokiniams, mokytojams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir vietos bendruomenei.
Mokyklos tarybos rinkimo tvarka:
1. Taryboje mokiniai, tėvai ir mokytojai atstovauja lygiomis dalimis. Tarybos sudėtyje – 11 asmenų (3 mokiniai, 3 mokytojai ir 3 tėvai (globėjai, rūpintojai), 2 vietos bendruomenės nariai). Tėvų (globėjų, rūpintojų) atstovai bei vietos bendruomenės nariai renkami slaptu balsavimu visuotiniame tėvų susirinkime, mokytojų – slaptu balsavimu mokytojų tarybos posėdyje, mokinių – slaptu balsavimu visuotiniame 5-10 klasių mokinių susirinkime balsų dauguma;
2. Tarybos nariai renkami trejų metų kadencijai;
3. Pirmame Tarybos posėdyje pirmininką iš mokytojų ar tėvų (globėjų, rūpintojų) atstovų atviru balsavimu, balsų dauguma renka tarybos nariai. Mokyklos direktorius negali būti Tarybos pirmininku.
Mokyklos tarybos kompetencijos:
1. Daro įtaką direktoriaus priimamiems sprendimams dėl:
1.1.mokyklos strateginių ir metinių tikslų, uždavinių ir jų įgyvendinimo priemonių;
1.2.saugių Mokyklos bendruomenės nariams sąlygų sudarymo;
1.3.mokyklos nuostatų pakeitimo ar papildymo;
1.4.mokyklos vidaus struktūros koregavimo;
1.5.mokymo priemonių užsakymo;
1.6.kitų su Mokyklos veikla susijusių klausimų;
2. Svarsto ir priima sprendimus dėl pritarimo:
2.1.mokyklos strateginiam planui, Mokyklos darbo tvarkos taisyklėms, Mokyklos bendruomenės narių elgesio ir etikos normoms, metiniam veiklos planui, ugdymo planui ir kitiems Mokyklos veiklą reglamentuojantiems dokumentams;
2.2.mokyklos direktoriaus metinei veiklos ataskaitai ir ataskaitai apie lėšų panaudojimą;
2.3.mokyklos bendruomenės narių ir savivaldos institucijų teikiamiems klausimams.
3. Atlieka visuomeninę Mokyklos valdymo priežiūrą:
3.1.vertina Mokyklos vadovų veiklą, pareiškiant nuomonę apie jų ketinimus atestuotis;
3.2.dalyvauja stebėtojų teisėmis pretendentų atrankoje, priimant mokytoją į darbą, išsakant nuomonę.
4. Kolegialiai su kitomis Mokyklos savivaldos institucijomis svarsto:
4.1.mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo ir išorės vertinimo rezultatus ir priima sprendimus dėl veiklos tobulinimo;
4.2.mokyklos finansavimo klausimus;
4.3.kitus aktualius Mokyklos veiklos klausimus.
_______________________________
Mokytojų taryba – nuolat veikianti Mokyklos savivaldos institucija mokytojų ir kitų pedagoginių darbuotojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti.
Mokytojų tarybos sudarymo tvarka:
1. Mokyklos mokytojų tarybą sudaro Mokyklos vadovai, visi Mokykloje dirbantys mokytojai, pagalbą mokiniui teikiantys specialistai, bibliotekininkas;
2. Mokytojų tarybai vadovauja Mokyklos direktorius, jei jo dėl svarbių priežasčių nėra, direktoriaus pavaduotojas ugdymui;
3. Sekretorius renkamas posėdyje iš Mokytojų tarybos narių vieneriems metams slaptu balsavimu, balsų dauguma.
Mokytojų tarybos kompetencijos:
1. Svarsto ir sprendžia mokytojų ir kitų pedagoginių darbuotojų profesinius ir bendruosius ugdymo klausimus dėl:
1.1. Mokyklos švietimo programų, ugdymo planų įgyvendinimo;
1.2. optimalių ugdymo sąlygų sudarymo, ugdymo turinio atnaujinimo;
1.3. Mokyklos strateginio plano, ugdymo planų, metinio veiklos plano ir kitų Mokyklos ugdymo procesą reglamentuojančių dokumentų rengimo;
1.4. mokinių ugdymo(si) rezultatų, mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo, mokinių lankomumo, Mokyklos bendruomenės narių skatinimo ir drausminimo, socialinės veiklos vykdymo, kėlimo į aukštesnes klases;
1.5. mokymosi pažymėjimų įteikimo;
1.6. kitų nuostatuose nepaminėtų bendrųjų ugdymo klausimų.
2. Išklauso ir priima sprendimą dėl Vaiko gerovės komisijos ir pagalbos mokiniui specialistų metinės veiklos ataskaitų;
3. Priima susitarimus dėl Mokyklos veiklos kokybės tobulinimo prioritetų.
____________________________________________________________