Specialistai, teikiantys pagalbą mokiniui

Socialinė pedagogė Jolanta Vilkaitė

                jolanta

Socialinė pedagogė Jolanta Vilkaitė

Kontaktai 8-349-49600

Išsilavinimas aukštasis

1982-1986 m. Panevėžio J. Švedo pedagoginė muzikos mokykla, ikimokyklinis ugdymas

2003-2007 m. Šiaulių universitetas, socialinė pedagogika ir psichologija

Darbo patirtis

1986-1995 m.  Jonavos l/d „Kregždutė“ ikimokyklinio ugdymo auklėtoja

1998-2003 m.  Jonavos rajono Bukonių pagrindinė mokykla, priešmokyklinio ugdymo pedagogė

Nuo 2002 m.  Jonavos rajono Bukonių pagrindinė mokykla, socialinė pedagogė


DARBO GRAFIKAS

 

Darbas su mokiniais,    mokytojų, tėvų        konsultavimas

(mokykloje)

Kita veikla 

(mokykloje ar už jos ribų)

Pirmadienis

800 - 1130

1200 - 1330

1500-1600

Antradienis

800 - 1130

1330 - 1500

1500-1530

Trečiadienis

800 - 1130

1200 – 1330

1500-1530

Ketvirtadienis

800 - 1130

1330 - 1500

1500-1600

Penktadienis

800 - 1200


Pietų pertrauką  1130 – 1200

















Socialinio pedagogo teikiamos paslaugos:

Tikslasteikti mokyklos bendruomenei socialinę pedagoginę pagalbą, puoselėjant vertybines nuostatas.

Uždaviniai:

  • įvertinti ir spręsti mokinių mokyklos nelankymo, nesimokymo, netinkamo elgesio, bendravimo ir kitas problemas;
  • teikti mokiniams, jų šeimoms, mokytojams, klasės vadovams reikalingas socialines pedagogines paslaugas;
  • plėtoti ryšius su įstaigomis ir institucijomis, suinteresuotomis vaiko gerovės klausimais.

 Socialinio pedagogo veiklos turinys:

  • Dirba su asmeniu (individualus darbas) – vaiku, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, pedagogais ir kitais švietimo įstaigoje dirbančiais specialistais.
  • Vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais (pagrindinių vaiko reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo).
  • Padeda tėvams ar teisėtiems vaiko atstovams ugdyti savo vaiką; suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą, geriau suprasti vaiko, turinčio vystymosi sunkumų, poreikius, tėvų teises ir pareigas. Informuoja tėvus apie jų teisę gauti socialinę ir pedagoginę pagalbą.
  • Bendradarbiauja su klasių vadovais, kitais pedagogais, specialistais, įstaigos administracija sprendžiant vaikų socialines-pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų.
  • Nuolat palaiko ryšius su vietos bendruomene ir įvairiomis įstaigomis, rūpinasi gyvenamosios aplinkos pritaikymu vaiko poreikiams.
  • Tiria socialinės pedagoginės pagalbos poreikį. Organizuoja ir koordinuoja socialinės-pedagoginės pagalbos teikimą.
  • Dalyvauja Vaiko gerovės komisijos veikloje.
  • Inicijuoja, organizuoja socialinių projektų kūrimą ir jų įgyvendinimą.
  • Palaiko ryšius su įvairiomis valstybinėmis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą.
  • Atstovauja ir gina vaikų teises švietimo įstaigoje, teisėsaugos ir kitose institucijose.
  • Kartu su klasių vadovais, kitais ugdytojais rūpinasi vaikų socialinių įgūdžių ugdymu.
  • Lanko vaikus jų namuose, jeigu klasės vadovas neturi tam galimybių.

Socialinis pedagogas – tai vaiko advokatas ir tarpininkas tarp šeimos ir mokyklos

              

Psichologė Skirmantė Šimonienė

IMG_7494


Išsilavinimas aukštasis

2007-2011 m. Vilniaus universitetas, psichologijos bakalauras

2012-2014 m. Vilniaus universitetas, edukacinės psichologijos magistras

Darbo patirtis

2014-2015 m.  Jonavos rajono Bukonių pagrindinė mokykla, psichologė, mokytojo padėjėja

Nuo 2015 m. Jonavos rajono Bukonių pagrindinė mokykla, psichologė, mokytojo padėjėja, bibliotekininkė


DARBO GRAFIKAS

 

Kontaktinės valandos

Nekontaktinės valandos

Pirmadienis

14. 00- 15. 00

15. 30- 16. 45

Antradienis

14. 00- 15. 00

15. 00- 16. 15

Trečiadienis

14. 00- 15. 00

15. 00- 16. 15

Ketvirtadienis

13. 00- 14. 00

-

Penktadienis

14. 00- 15. 00

15. 00- 16. 15


Psichologo teikiamos paslaugos :

Tikslas: įvertinti ir padėti spręsti mokinio(-ių) psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas bendradarbiaujant su mokinio tėvais (globėjais, rūpintojais) ir mokyklos bendruomenės nariais.

Uždaviniai:

  • pagal poreikį teikti tiesioginę psichologinę pagalbą asmenims, kuriems iškyla bendravimo, emocinių, mokymosi/mokymo ar kitų problemų;
  • vykdyti tiriamąją veiklą ar/ir bendradarbiauti su mokyklos bendruomenės nariais, siekiant išsiaiškinti psichologines problemas, ieškoti problemų sprendimo būdų, nustatyti psichologinės pagalbos poreikį, atlikti mokinio psichologinį vertinimą;
  • gerinti mokyklos narių bendravimą ir bendradarbiavimą, padedant sudaryti sąlygas palankiai mokinių socialinei raidai;
  • teikti psichologinį švietimą mokiniams, jų tėvams ir pedagogams aktualiais psichologiniais klausimais.
Prioritetai:
  • Gera mokinių emocinė savijauta ir psichinė sveikata.
  • Palankus klasių mikroklimatas.
  • Konstruktyvus mokytojo ir mokinio dialogas.  
  • Mokyklos ir šeimos sąveikos stiprinimas.                    

Specialioji pedagogė, logopedė Livija Kurganova

Livija

Išsilavinimas aukštasis

2009-2013 m. Vilniaus universitetas, istorijos bakalauras

2013-2016 m.  Šiaulių universitetas, specialioji pedagogika (logopedija)

Darbo patirtis

2014-2015 m. Jonavos rajono Kulvos Abraomo Kulviečio pagrindinė mokykla, specialioji pedagogė, logopedė

2015-2016 m. Rudaminos vaikų lopšelis - darželis Ąžuoliukas“, logopedė

Nuo 2016 m. Jonavos rajono Bukonių pagrindinė mokykla, specialioji pedagogė, logopedė

 

DARBO GRAFIKAS

 

Kontaktinės valandos

Nekontaktinės valandos

Pietų pertrauka

Pirmadienis

8. 00- 13. 00

13. 45- 14. 50

13. 30- 13. 45

14. 50- 15. 50

13. 00- 13. 30

Antradienis

8. 00- 11. 00

12. 00- 13. 00

13. 30- 15. 00

11. 00- 12. 00

15. 00- 16. 00

13. 00- 13. 30

Ketvirtadienis

8. 00- 12. 00

13. 30- 14. 00

14. 30- 15. 20

12. 00- 13. 00

14. 00- 14. 30

15. 20- 16. 20

13. 00- 13. 30

Penktadienis

8. 00- 13. 00

13. 30- 14. 05

14. 05- 14. 35

13. 00- 13. 30


Specialiojo pedagogo teikiamos paslaugos:

Tikslas: didinti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymosi veiksmingumą, siekiant mokinio asmeninės pažangos.

Uždaviniai:

  • nustatyti mokinių specialiuosius ugdymo(si) poreikius ir juos tenkinti;
  • stiprinti mokytojų, tėvų, (globėjų, rūpintojų) gebėjimą ugdyti mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių;
  • gerinti mokyklos bendruomenės narių bendravimą ir bendradarbiavimą, padedant sudaryti sąlygas palankiai specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių socialinei raidai.

Specialiojo pedagogo veiklos turinys:

  • Pradinis pedagoginis mokinių stebėjimas, vertinimas, žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygio nustatymas.
  • Individuali, pogrupinė, grupinė pagalba specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinant ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete, klasėje).
  • Specialiųjų poreikių mokinių sutrikusių funkcijų lavinimas atsižvelgiant į mokinio gebėjimus, ugdymo galimybes, mokymosi ypatumus.
  • Padeda mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones.
  • Padeda mokytojams rengti mokinių, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, ugdymo programas.
  • Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų poreikių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais.
  • Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.
  • Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.
  • Taiko savo darbe specialiosios pedagogikos naujoves.

Logopedė Rosita Palaimaitė

Rosita

Išsilavinimas aukštasis

2000-2012 m. Jonavos Jeronimo Ralio gimnazija
2012-2016 m. Šiaulių universitetas, specialiosios pedagogikos (specializacija - logopedija) bakalauro laipsnis

Darbo patirtis

Nuo 2016 m. Jonavos rajono Bukonių pagrindinė mokykla, logopedė


DARBO GRAFIKAS

Logopedės

 

Kontaktinės valandos

Nekontaktinės valandos

Pietų pertrauka

Antradienis

10. 00- 12. 00

12. 30- 15. 30

12. 00- 12. 30

Trečiadienis

8. 00- 9. 30

13. 00- 15. 30

12. 30- 13. 00



Logopedo teikiamos paslaugos:

Tikslas: didinti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių (turinčių kalbos ir komunikacijos sutrikimų) ugdymosi veiksmingumą, siekiant mokinio (vaiko) asmeninės pažangos.

Uždaviniai:

  • įvertinti mokinių kalbos raidos ypatumus, nustatyti kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
  • stiprinti mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimą ugdyti mokinius (vaikus), turinčius kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimas.

Logopedo teikiamos paslaugos mokykloje:

  • Pogrupinės ir grupinės logopedinės pratybos.
  • Sudaro specialiųjų poreikių mokinio/mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko, rengia savo veiklos ataskaitą.
  • Šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus: 
  • Taisyklingas garsų tarimo mokymas.
  • Foneminės klausos lavinimas ir garsinės analizės mokymas.
  • Kalbos leksinės – gramatinės sandaros trūkumų šalinimas.
  • Rišliosios kalbos ugdymas.
  • Regimojo suvokimo, regimosios atminties lavinimas.
  • Smulkiosios motorikos lavinimas.
  • Rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui.
  • Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.
  • Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.
  • Taiko savo darbe logopedijos naujoves.
Mokytojo padėjėjo teikiamos paslaugos:
mokytojo padėjėjo paslaugos teikiamos mokiniui ar (ir) mokinių grupei, turinčiai vidutinių, didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių ir dėl įgytų ir įgimtų sutrikimų negalinčiai savarankiškai dalyvauti ugdymo procese.
  • Padeda mokiniui (mokinių grupei):

    • įsitraukti į ugdomąją veiklą ir pagal galimybes joje dalyvauti;
    • paaiškina mokytojo skirtas užduotis ir talkina jas atliekant;
    • padeda perskaityti ar perskaito tekstus, skirtus mokymuisi;
    • padeda užsirašyti ar užrašo mokymo medžiagą;
    • padeda tinkamai naudotis ugdymui skirta kompensacine technika ir mokymo bei kompensacinėmis priemonėmis;
    • bendradarbiaudamas su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu ir kitais su mokiniu (mokinių grupe) dirbančiais specialistais, numato ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus bei pagalbos mokiniams teikimo metodus ir juos taiko;
    • padeda mokytojui parengti ir/ar pritaikyti mokiniui (mokinių grupei) reikalingą mokomąją medžiagą.
 
  2010 © Visos teisės saugomos. Jonavos rajono Bukonių pagrindinė mokykla.