Socialinio pedagogo teikiamos paslaugos
Tikslas: teikti mokyklos bendruomenei socialinę pedagoginę pagalbą, puoselėjant vertybines nuostatas.
Uždaviniai:
- įvertinti ir spręsti mokinių mokyklos nelankymo, nesimokymo, netinkamo elgesio, bendravimo ir kitas problemas;
- teikti mokiniams, jų šeimoms, mokytojams, klasės vadovams reikalingas socialines pedagogines paslaugas;
- plėtoti ryšius su įstaigomis ir institucijomis, suinteresuotomis vaiko gerovės klausimais.
Socialinio pedagogo veiklos turinys:
- Dirba su asmeniu (individualus darbas) –
vaiku, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, pedagogais ir kitais švietimo
įstaigoje dirbančiais specialistais.
- Vertina ir padeda spręsti problemas,
susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais (pagrindinių vaiko
reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo).
- Padeda tėvams ar teisėtiems vaiko atstovams
ugdyti savo vaiką; suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų
tenkinimo svarbą, geriau suprasti vaiko, turinčio vystymosi sunkumų,
poreikius, tėvų teises ir pareigas. Informuoja tėvus apie jų teisę gauti
socialinę ir pedagoginę pagalbą.
- Bendradarbiauja su klasių vadovais, kitais
pedagogais, specialistais, įstaigos administracija sprendžiant vaikų
socialines-pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų.
- Nuolat palaiko ryšius su vietos bendruomene
ir įvairiomis įstaigomis, rūpinasi gyvenamosios aplinkos pritaikymu vaiko
poreikiams.
- Tiria socialinės pedagoginės pagalbos
poreikį. Organizuoja ir koordinuoja socialinės-pedagoginės pagalbos
teikimą.
- Dalyvauja Vaiko gerovės komisijos veikloje.
- Inicijuoja, organizuoja socialinių projektų
kūrimą ir jų įgyvendinimą.
- Palaiko ryšius su įvairiomis valstybinėmis
įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, teikiančiomis socialinę,
psichologinę, teisinę pagalbą.
- Atstovauja ir gina vaikų teises švietimo
įstaigoje, teisėsaugos ir kitose institucijose.
- Kartu su klasių vadovais, kitais ugdytojais
rūpinasi vaikų socialinių įgūdžių ugdymu.
- Lanko vaikus jų namuose, jeigu klasės
vadovas neturi tam galimybių.
Socialinis pedagogas – tai vaiko advokatas ir tarpininkas tarp šeimos ir mokyklos
Socialinė pedagogė Angelė Gabnienė
Pirmadienis | Antradienis | Trečiadienis | Ketvirtadienis | Penktadienis |
7:00 - 15:00 | 7:00 - 15:00 |
Tikslas: įvertinti ir padėti spręsti mokinio(-ių) psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas bendradarbiaujant su mokinio tėvais (globėjais, rūpintojais) ir mokyklos bendruomenės nariais.
Uždaviniai:
- pagal poreikį teikti tiesioginę psichologinę pagalbą asmenims, kuriems iškyla bendravimo, emocinių, mokymosi/mokymo ar kitų problemų;
- vykdyti tiriamąją veiklą ar/ir bendradarbiauti su mokyklos bendruomenės nariais, siekiant išsiaiškinti psichologines problemas, ieškoti problemų sprendimo būdų, nustatyti psichologinės pagalbos poreikį, atlikti mokinio psichologinį vertinimą;
- gerinti mokyklos narių bendravimą ir bendradarbiavimą, padedant sudaryti sąlygas palankiai mokinių socialinei raidai;
- teikti psichologinį švietimą mokiniams, jų tėvams ir pedagogams aktualiais psichologiniais klausimais.
- Gera mokinių emocinė savijauta ir psichinė sveikata.
- Palankus klasių mikroklimatas.
- Konstruktyvus mokytojo ir mokinio dialogas.
- Mokyklos ir šeimos sąveikos stiprinimas.
Savaitės diena | Darbo laikas |
| |
Kontaktinės (nuo- iki) val. | Nekontaktinės (nuo- iki) val. | Pietų pertrauka (nuo- iki) val. | |
Penktadienis | 8:30-14:25 | 14:25-18.00 | 11:30-12:00 |
Psichologinė pagalba mokykloje teikiama,
kai kreipiasi:
● Mokinys
● Mokinio
tėvai (globėjai, rūpintojai)
● Mokytojai,
gavę tėvų (globėjų) sutikimą
● Pedagoginė
psichologinė tarnyba
● Vaiko
teisių apsaugos tarnyba (jei tėvai (globėjai, rūpintojai) nepasirūpina vaiku).
Dėl individualių pokalbių galima kreiptis:
El.
paštu: sigitagaurilcikiene@gmail.com
Mob.
telefonu: +37063654810
Svarbu
Kreiptis pagalbos tai nėra silpnumo ženklas, o
atvirkščiai – stiprybės požymis. Tik geriau save pažinti ir nebijoti susidurti
su savo emocijomis įgyjame stiprybės ir pasitikėjimo savimi!
Žemiau
dalinamės informacija, kur esant poreikiui galite gauti papildomą, nemokamą
psichologinę pagalbą:
Emocinė parama telefonu ir elektroniniu paštu
Jaunimo linija +370 800 28888 Visą parą jaunimolinija.lt | Linija doverija Pagalba teikiama rusų kalba +370 800 77277 16.00-19.00 | Nelik vienas Emocinė parama vyrams +370 604 11119 18.00-21.00 nelikvienas.lt |
Pagalbos moterims linija +370 800 66366 Visą parą pagalbosmoterimslinija.lt | Vyrų linija +370 670 00027 10.00-14.00 (I-V) vyrulinija.lt | Tėvų linija +370 800 90012 I-V 9-13 ir 17-21 val. |
Krizinio nėštumo centras +370 603 57912 neplanuotasnestumas.lt |
Pagalba psichikos sveikatos centre
Jonavos psichikos sveikatos priežiūros centras
Žeimių g. 19, Jonava
LT-55134
+370 349
69027
8.00-17.00 (I-V)
info@jonavospspc.lt
Skubi pagalba ligoninėje
Jonavos ligoninė
Žeimių g. 19, Jonava
+370 349 69111
Jonavos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos
biuras
Chemikų g. 136, Jonava
LT-55222
+370 349
31064
+370 675
19750
„PAGALBA SAU“ - informacija apie emocinę sveikatą ir psichologinę pagalbą/ https://pagalbasau.lt/
VšĮ „UGDYMO IR KONSULTAVIMO CENTRAS“ – Kompleksinė psichosocialinė pagalba šeimoms, netekusioms kūdikio / www.kudikionetektis.lt
PROGRAMĖLĖ „RAMU“ – tai skubi pagalba panikos atakos metu, kuri visada su tavimi. Tuo pačiu tai ir kasdienis pagalbininkas mokantis nurimti, atsipalaiduoti.
PROGRAMĖLĖ „ATSIPŪSK“ – Dėmesingumo praktikų ir meditacijų rinkinys, kuris tau padės įveikti stresą, sušvelnins nemalonius emocinius išgyvenimus ar net fizinį diskomfortą bei skausmą.
Specialiojo pedagogo teikiamos paslaugos
Tikslas: didinti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių ugdymosi veiksmingumą, siekiant mokinio asmeninės pažangos.
Uždaviniai:
- nustatyti mokinių specialiuosius ugdymo(si) poreikius ir juos tenkinti;
- stiprinti mokytojų, tėvų, (globėjų) gebėjimą ugdyti mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių;
- gerinti mokyklos bendruomenės narių bendravimą ir bendradarbiavimą, padedant sudaryti sąlygas palankiai specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių socialinei raidai.
Specialiojo pedagogo veiklos turinys:
- Pradinis pedagoginis mokinių stebėjimas, vertinimas, žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygio nustatymas.
- Individuali, pogrupinė, grupinė pagalba specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinant ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete, klasėje).
- Specialiųjų poreikių mokinių sutrikusių funkcijų lavinimas atsižvelgiant į mokinio gebėjimus, ugdymo galimybes, mokymosi ypatumus.
- Padeda mokytojams pritaikyti mokiniams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, mokomąją medžiagą ir mokymo priemones.
- Padeda mokytojams rengti mokinių, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, ugdymo programas.
- Teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų poreikių mokinių tėvams (globėjams) ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese, ir juos konsultuoja specialiųjų poreikių mokinių ugdymo klausimais.
- Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.
- Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.
- Taiko savo darbe specialiosios pedagogikos naujoves.
Specialioji pedagogė Livija Kurganova
Savaitės diena |
Darbo laikas |
|
|
Kontaktinės (nuo- iki) val. |
Nekontaktinės (nuo- iki) val. |
Pietų pertrauka (nuo- iki) val. |
|
Pirmadienis |
8:00- 12:00 12:30- 13:30 |
|
12:00- 12:30 |
Antradienis |
8:00- 12:00 |
7:00- 8:00 12:30- 13:30 |
12:00- 12:30 |
Trečiadienis |
8:00- 12:00 12:30- 13:30 |
7:00- 8:00
|
12:00- 12:30 |
Ketvirtadienis |
8:00- 9:00 10:00- 12:00 12:30- 13:30 |
7:00- 8:00 9:00- 10:00
|
12:00- 12:30 |
Penktadienis |
- |
- |
- |
Logopedo teikiamos paslaugos
Tikslas: didinti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių (turinčių kalbos ir komunikacijos sutrikimų) ugdymosi veiksmingumą, siekiant mokinio (vaiko) asmeninės pažangos.
Uždaviniai:
- įvertinti mokinių kalbos raidos ypatumus, nustatyti kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
- stiprinti mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų) gebėjimą ugdyti mokinius (vaikus), turinčius kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimas.
Logopedo teikiamos paslaugos mokykloje:
- Individualios, pogrupinės ir grupinės logopedinės pratybos.
- Sudaro specialiųjų poreikių mokinio/mokinių kalbos ugdymo programas, jas taiko, rengia savo veiklos ataskaitą.
- Šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
- Taisyklingas garsų tarimo mokymas.
- Foneminės klausos lavinimas ir garsinės analizės mokymas.
- Kalbos leksinės – gramatinės sandaros trūkumų šalinimas.
- Rišliosios kalbos ugdymas.
- Regimojo suvokimo, regimosios atminties lavinimas.
- Smulkiosios motorikos lavinimas.
- Rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui.
- Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.
- Dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje.
- Taiko savo darbe logopedijos naujoves.
Logopedė Livija Kurganova
Savaitės diena
| Darbo laikas |
| |
Kontaktinės (nuo- iki) val. | Nekontaktinės (nuo- iki) val. | Pietų pertrauka (nuo- iki) val. | |
Pirmadienis | 9.00-12.00 12.30-14.00 | 14.00-15.00 | 12.00-12.30 |
Antradienis | 8.15-11.45 13.45-14.45 | 11.45-12.15 Metodinės pagalbos teikimas tėvams (globėjams, rūpintojams) 12.45-13.45 14.45-15.00 | 12.15-12.45 |
Trečiadienis | - | - | - |
Ketvirtadienis | 8.15-11.40 12.25-13.30 | 12.10-12.25 13.30-14.15 | 11.40-12.10 |
Penktadienis | - | - | - |
- įsitraukti į ugdomąją veiklą ir pagal galimybes joje dalyvauti;
- paaiškina mokytojo skirtas užduotis ir talkina jas atliekant;
- padeda perskaityti ar perskaito tekstus, skirtus mokymuisi;
- padeda užsirašyti ar užrašo mokymo medžiagą;
- padeda tinkamai naudotis ugdymui skirta kompensacine technika ir mokymo bei kompensacinėmis priemonėmis;
- bendradarbiaudamas su mokytoju, specialiuoju pedagogu, logopedu ir kitais su mokiniu (mokinių grupe) dirbančiais specialistais, numato ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus bei pagalbos mokiniams teikimo metodus ir juos taiko;
- padeda mokytojui parengti ir/ar pritaikyti mokiniui (mokinių grupei) reikalingą mokomąją medžiagą.
Mokytojo padėjėjos Daiva Širkaitė, Jurgita Ramanauskienė, Ona Grindaitienė, Rita Cibienė, Laimutė Jakubauskienė, Rasa Kilijonaitė.