Mokome ir mokomės
2013-10-24
Spalio 24 dieną anglų k. mokytoja Aurelija Kuperskienė ir lietuvių k. mokytoja Aistė Pilipavičiūtė dalyvavo respublikinėje praktinėje kalbų mokytojų konferencijoje „Mokome ir mokomės“ Kėdainių Kalbų mokykloje.
Konferenciją atidarė Aida Bilinskienė, Kėdainių kalbų mokyklos direktorė ir Dalia Kasteckaitė, neformaliojo švietimo lietuvių k. mokytoja ekspertė, Kėdainių kalbų mokyklos direktorės pavaduotoja. Visus konferencijos dalyvius pasveikino Julius Lukoševičius, Kėdainių rajono savivaldybės Švietimo skyriaus vedėjas.
Galime pasidžiaugti, kad ne tik klausėmės kitų lektorių skaitomų pranešimų, bet ir pačios dalinomės savo darbo patirtimi ir skaitėme pranešimą Mokinių aktyvinimas integruotose lietuvių ir anglų kalbų pamokose. Konferencijos dalyviams vaizdžiai pristatėme kelias labiausiai pavykusias savo pamokas, įdomesnius jose taikytus metodus bei vertinimo ir įsivertinimo metodus, pasidalinome mūsų mokyklos mokinių mintimis apie integruotas pamokas.
Pasisėmėme nemažai naujų idėjų ir iš kitų pristatomų pranešimų: Aktyvių mokymo metodų taikymas pamokose, Miglė Ogorodnikovienė, vadovė Baltijos šalims,Oxford University Press atstovybė Lietuvoje, Vizualizacija mokant kalbų tarptautinio projekto kontekste, Gražina Jedemskienė, Kauno kolegijos lektorė, Projekto ,,Kūrybinės partnerystės“ rezultatų/patirties pristatymas, Jurgita Verseckaitė, projekto ,,Kūrybinės partnerystės“ Kėdainių regiono kuratorė.
Antroje konferencijos dalyje dirbome sekcijose: Bendrųjų kompetencijų plėtojimas mokant/is kalbų ir Mokymosi metodų taikymo galimybės siekiant efektyvaus kalbų mokymo/si,kuriose taip pat buvo pristatomi pranešimai - Integruotas gimtosios ir užsienio kalbų ugdymas, Projektinė veikla, skatinanti įvairiapusį mokymąsi, Aktyvių mokymo metodų taikymas kalbų pamokose bei kiti buvo naudingi, efektyvūs.
Džiaugiamės, kad išdrįsome pasidalinti savo darbo rezultatais, mokykloje įgyta patirtimi, turėjome galimybę ne tik susipažinti su kitų mokyklų kalbų mokytojų darbo patirtimis, bet ir išnaudojome retesnę galimybę pabendrauti, pasidalinti įspūdžiais su įvairių kalbų mokytojais, nes norint tapti geru mokytoju, visų svarbiausia yra būti mokiniu, t.y. mokytis visą gyvenimą.
Aistė Pilipavičiūtė, lietuvių k. mokytoja
Aurelija Kuperskienė, anglų k. mokytoja metodininkė